środa, 23 grudnia 2015

Moje świąteczne dekorację

No i tak jak obiecałam tak jestem! Na chwileczkę ale zawsze :) Urywając się od przedświątecznego szału przybywam do Was ze zdjęciami moich domowych dekoracji. 

Na pierwszy ogień idą stroiki, wieńce:


Nawet świeca dostała drugie życie. Była już mocno porysowana i kolor był mało atrakcyjny więc potraktowałam ją słotą farbą w sprayu.



Choineczka też już jest, a pod nią to na co czeka wiele osób, prezenty! Moje już od niedzieli czekają zapakowane.



Skoro śniegu za oknem brak, trzeba się ratować tym sztucznym :P


No i to przy czym miałam chyba najwięcej frajdy a jednocześnie roboty- lustra. Zaszalałam z mrozem i śniegiem i zasłoniłam je prawie w połowie :P Ale co tam! Coś widać, więc nie jest źle :)




Cały czas dźwięczy mi w uszach tekst mojego Męża "Ciekawe czy będziesz taka szczęśliwa jak je będziesz myła" :D oj tam oj tam


Aniołek którego dostałam od pewnej siostry zakonnej


No i moje świeczniki. Odpowiadając na pytanie Anetki, docelowo było to tylko słoiczki i te serduszka, ja dodałam koronkę i wypełnienie w środku :)



Z dekoracji goszczą jeszcze u mnie GIRLANDA i KARTKA PRZESTRZENNA, które już pokazywałam.

No i mój przedświąteczny prezent! Tak mi pięknie storczyk zakwitł


A ile pięknych pączków jeszcze miał... 


... no właśnie miał bo godzinę później przez przypadek urwałam tą gałązkę :/ Ach ta moja ręka do kwiatów :P

No nic uciekam dalej trzymajcie się! Życzeń jeszcze nie składam, to już jutro ;)

5 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje i storczyk wspaniały!!! Pozdrawiam i już jutro zapraszam w swe progi gdzie będę składać życzenia świąteczne.Pozdrawiam przedświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaale dużo dekoracji ! :) Wszystko śliczne! Lampiony urocze, mam manię na ich punkcie, ja właśnie skończyłam robić mój, zapraszam na bloga niebawem, pojawi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne te Twoje dekoracje! Lustra wyglądają świetnie, ale to ich późniejsze mycie, nie zazdroszczę ;) Chociaż może nie będzie tak źle, no oby :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje dekoracje są wyjątkowe i piękne :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D