sobota, 15 sierpnia 2015

Sierpniowe Wyzwanie w Papelii i mój drugi LO's

Na blogu PAPELII właśnie rusza kolejne wyzwanie! Koniecznie tam zajrzyjcie! 
Waszym zadaniem będzie stworzenie pracy z użyciem zdjęcia, lub pracy na zdjęcia (album, ramka itp itd) z wykorzystaniem tekturki 

Jako inspirację do wyzwania postanowiłam stworzyć mojego drugiego LOsa! Spodobało mi się! :D 


Jako bazy użyłam papieru Bee Scrap- Craftowe marzenie, który swoim kolorem przypominał mi kolor pustyni :) 


Do tego przepiękna tekturka przedstawia zakochaną parę. Dla kontrastu postanowiłam potuszować ją na czarno, a obok malutkie serduszka


Napis i serca pokryłam kilkoma warstwami pasty strukturalnej, która nadała im ciekawą fakturę




No i na koniec zbliżenie na moje "mediowe" zalążki :P Serca z pasty strukturalnej i chlapania czarną farbą akrylową


Do jego stworzenia użyłam: 

    

Pozdrawiam! 

11 komentarzy:

  1. Śliczne - i bardzo romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste i urocze - fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty, wymowny i świetny scrap!

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatna, pomysłowa i twórcza praca:) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny :) Podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poszalałaś z chlapaniem :D fantastycznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest fantastyczny mega romantyczny i klimatyczny, a te serducha są po prostu mega mega mega! no i kompozycja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszedł Ci wspaniale. Ja będę próbowała też swoich sil z LO, ale mnie nie idzie tak dobrze :(
    Pierwszy był nie najlepszy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne LO! Bardzo mi się podoba kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!!! Rewelacyjny scrap :D ależ nachlapałaś :D Super praca :D

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D