sobota, 23 maja 2015

Komunijna kopertówka

Kolejna wolna sobota i znowu pogoda jest taka, że najchętniej spędziłabym cały dzień w łóżku... Niestety takie błogie lenistwo nie jest mi dane, trzeba nadrobić scrapowe zaległości, odwiedzić mamę, pomóc jej doprowadzić "ogródek" do porządku a teraz szybko na urodziny kolegi. Doba jest zdecydowanie za krótka! :P 

A tymczasem komunijna kopertówka dla chłopca z sezonu 2014 :)


Prosta, bez większych ozdób, za to nietypowo jak przy męskiej pracy pojawiły się kwiatki! Ale w tym przypadku mi one nie przeszkadzają :) A co Wy sądzicie na kwiatach w męskich kartkach?






Miłego sobotniego wieczoru Wam życzę! :)

8 komentarzy:

  1. Fajna karteczka i mi nie przeszkadzają kwiatki tym bardziej, że to na komunię :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna praca :) Ja dodaję czasem kwiaty do męskich prac, z tym że oszczędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość bombowa ale najbardziej urzekły mnie kolorki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiatki! Sama robiłaś? A w męskich pracach zwłaszcza o takiej tematyce kwiatki mogą być, ja jedynie motylków nie daję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, że kartkę kupuje się razem ze stówką?:)))) Bardzo elegancka i nie przeładowana

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z reguły nie umiem ulokować kwiatów na męskich kartkach. Tutaj u ciebie wydają mi się idealnie wkomponowane :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D