wtorek, 10 lutego 2015

Sercem malowane ♥

Chyba nikomu nie muszę przedstawiać boskich papierow Lemoncraft  :)

Moją pierwszą miłością była kolekcja "Nie zapomnij o mnie", kwintesencja tego co uwielbiam czyli niezapominajki i niebieskości :D
Potem wyszła kolekcja nieziemska kolekcja "Dom róż". Nie znam osoby, która nie byłaby w nich zakochana :) Genialne połączenie kolorów, wzorów i dodatków idealnie nadają się na każdą okazję :)

No a teraz kolejne szaleństwo... Nowa kolekcja "Sercem malowane" Czy to będzie moja trzecia miłość na przestrzeni sześciu miesięcy? :)

Cały opis kolekcji pewnie już znacie, a jeśli nie zapraszam tutaj 


No coś pięknego! :) 

1 komentarz:

  1. Witam! Wpadłam aby zaprosić Ciebie oraz wszystkie blogowiczki do mojego rozdania ! :) Zdradzę że do wygrania jest Super ŁOŚ! ;) ZAPRASZAM!! ;) http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/2015/02/jan-kto-to-taki.html

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D