czwartek, 8 stycznia 2015

Notesowe maleństwa

Witajcie Kochani! Zima zagościła u nas pełną parą, szkoda, że tego śniegu tak mało... Jak już tak strasznie mrozi to niech będzie radość dla oka :)

Dzisiaj pokażę Wam efekty mojego poniedziałkowego szaleństwa :D Rany jaka to jest radość usiąść po takiej przerwie do papierów! Z racji tego, że rozpoczął się nowy rok, stwierdziłam, że przydałby mi się nowy notes na zapisywanie zamówień. A, że stary od wiecznego przebywania w czeluściach mej torebki miał już zdecydowane uszczerbki na zdrowiu był to moment idealny :) Tak więc oto on: 


Nie wiem co mnie podkusiło na taka kolorystykę :P Fiolet, zieleń i ja? Jedyne co wiedziałam, że brzegi okleję moją ukochaną czarną taśma washi, a reszta jakoś tak sama wyszła :P Papiery to UHKowe Pastele i Duo no i oczywiście perełki w płynie ♥


Wewnątrz zrobiłam sobie kieszonkę na "projekty" a że robię je na kwadratowych karteczkach z organizera mieszą się idealnie :) Do niej urzyłam również UHKowych papierów Mademoiselle.


A tak wygląda jedna z wielu kart. Zrobiłam je sama w Wordzie i dodrukowuje kiedy jest potrzeba. Najwięcej roboty jest z ich wycinaniem, ale do tego idealnie nadawały się nudne wykłady na studiach :D Ostatnio nacięłam zapas chyba na cały rok :P


A tak prezentowało się moje poprzednie maleństwo:


Słowa maleństwo użyłam nie przez przypadek, bo oba notesy mają rozmiar 10x11 cm. W tym użyłam resztek papierów po moje ukochanej kolekcji GP sen motyla. Do tego garść stempelków, szczypta taśmy washi i kilka kropelek perełek i gotowe


Jak widać po prawie roku używania jest już mocno "zajechany" ale przydał się, oj przydał :)



Dobra trzeba się wziąć w garść i usiąść do pisania pracy... Kartki porobione, posty przygotowane na najbliższe 2 tygodnie, pokój wysprzątany, a ja tylko szukam pretekstu żeby jej nie pisać :P
Chyba, że znajdzie się dobra dusza która mnie w tym wyręczy? :P Ktoś chętny?

9 komentarzy:

  1. Piekne notesy oba, badzo mi sie podobaja. Zycze Ci aby ten nowy, noworoczny byl zapelniony po same brzegi ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności! Sama nie wiem, który mi się bardziej podoba. I pomysł świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba notesy są świetne !!!
    Miałaś wspaniały pomysł z kartkami na zamówienia no i z kieszonką na projekty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez dwóch słów - oba notesy są świetne :) Cóż życzę, aby nowy służył przez cały rok :) :) :) Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie nie licz- swoją pracą napisałam parę lat temu i wystarczy :) Notes na zamówienia to fajny pomysł:) Oba notesiki szalenie mi się podobają. Chyba zrobię sobie taki notes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny! Mi też by się taki przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne notesy :) takie projekty powstające spontanicznie są najlepsze :D
    jeju, podziwiam, że tyle masz zrobione :D ja kuleję z planowaniem postów ;D prac mam dużo, ale obrobić do nich fotki to całkiem inna bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie wykonane :) Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że moje maleństwa Wam się spodobały! :)

    OdpowiedzUsuń

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D