środa, 9 lipca 2014

Mój nietypowy szafirowy ślub :D part 2

Temat ten będzie jeszcze wałkowany, ale czy tego chcecie czy nie muszę Wam pokazać to, co wymodziłam na nasz ślub :) Dzisiaj nie będę się już rozpisywać tak jak ostatnio, za to będzie więcej zdjęć. Z tego samego papieru wizytówkowego, co zaproszenia zrobiłam:

Zawieszki na wódkę 100 szt



Pudełko na koperty 



Tablicę stołów 



Sztaluga również była robiona ręcznie :) Jej autorem jest Teść


Numerki na stoły 


Niestety w całym tym zamieszaniu zapomniałam porobić im zdjęć :/ Wszystkiemu robiłam zdjęcia dopiero po ślubie, więc nie są tak ładne jak wtedy :/ A przy numerkach uratowali mnie fotografowie którzy zrobili akurat jedno zdjęcie :P a było ich łącznie 10 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D